Suorraan mehtästä! Susirajan takkaa... Ja yksi stadilainen

HomeEtusivuRegisterLog in

Share | 

Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Teufelgeist
Peräkorven eräneekeri
Peräkorven eräneekeri

PostSubject: Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.   Mon Aug 22, 2011 11:31 pm

Aloitan topicin ah-niin-sekavalla karttakuvalla Villagesta. Matseissa tulee toistuvasti turhaa hämmennystä ja epäselvyyttä suunnista ja vihollisen sijainnista kun kenttä on vähän sokkeloinen ja kaikki käyttävät joka paikasta eri termiä. Tässä ehdotus kuvana miten mitäkin paikkaa kutsutaan. Saa kommentoida vapaasti.

VILLAGE
Spoiler:

EDIT: Kappas kun unohtui, tuo tallin ovelta uunille päin johtava väylä voisi olla vaikkapa "Suora".
PS: Tämä map vaatii ehdottomasti lisää treenaamista.

EDIT: Ja lisää map-kuvia.

NORD TOWN
Spoiler:

PORT ASSAULT
Spoiler:

Huomatkaa, että kaikkia näitä ei tarvitse päntätä nyt ulkoa tai edes käyttää välttämättä mutta suotavaa olisi, jos tärkeimmät ainakin vakiintuisivat. Yritin paikkoja nimetessäni muistella mitä termiä mistäkin paikasta on useimmiten käytetty mumblessa.

Last edited by Teufelgeist on Tue Aug 23, 2011 4:24 am; edited 4 times in total
Back to top Go down
View user profile
Demon
Nakkipakkaamon Yövartija
Nakkipakkaamon Yövartija

PostSubject: Re: Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.   Tue Aug 23, 2011 2:23 am

Olen täysin samaa mieltä tuffelin kanssa.
Koska eilenkin matsissa huomattiin että olimme ihan hukassa kun koira joka yleenäs hoitaa strategiat ja muut hösselit ei päässytkään, joten minunkin mielestäni meidän pitäisi ottaa jokaisesta kartasta yläkuva ja nimetä niihin pääpaikat.

Tuffeli milläs laitoit kuvaan nuo nimet voisin nimittäin itse ainakin jonkinlaista kartta kuvaa yrittää säätää ellet halua juuri itse niitä tehdä.

Back to top Go down
View user profile
Teufelgeist
Peräkorven eräneekeri
Peräkorven eräneekeri

PostSubject: Re: Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.   Tue Aug 23, 2011 3:38 am

Demon wrote:
Koska eilenkin matsissa huomattiin että olimme ihan hukassa kun koira joka yleenäs hoitaa strategiat ja muut hösselit ei päässytkään, joten minunkin mielestäni meidän pitäisi ottaa jokaisesta kartasta yläkuva ja nimetä niihin pääpaikat.

Tuffeli milläs laitoit kuvaan nuo nimet voisin nimittäin itse ainakin jonkinlaista kartta kuvaa yrittää säätää ellet halua juuri itse niitä tehdä.

Ihan paintilla vaan. Ajattelin nyt ainakin Nord Townista ja Port assaultista tehdä vielä.
Back to top Go down
View user profile
Alatzy
Nakkipakkaamon Yövartija
Nakkipakkaamon Yövartija

PostSubject: Re: Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.   Tue Aug 23, 2011 4:55 pm

Jep tätä tarvii. Mites matsi men? Tota port assaultin parveketta vois kutsua tikapuiks menis mulla helpommin mieleen
Back to top Go down
View user profile
Demon
Nakkipakkaamon Yövartija
Nakkipakkaamon Yövartija

PostSubject: Re: Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.   Tue Aug 23, 2011 11:35 pm

Teufelgeist wrote:
Demon wrote:

Ihan paintilla vaan. Ajattelin nyt ainakin Nord Townista ja Port assaultista tehdä vielä.

Mä voisin lhoitaa ainakin ton Field by the riverin kun ehdin.Mutta jos tuffelilla on kerta aikaa niin hoida sinä vaan.

Back to top Go down
View user profile
Alatzy
Nakkipakkaamon Yövartija
Nakkipakkaamon Yövartija

PostSubject: Re: Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.   Thu Aug 25, 2011 1:15 am

Villagessa tuo tuplaovia vois myös kutsua takaoveks ja se torni ois takatorni.
Ja tallin ovi vois olla myös sivuovi.
Back to top Go down
View user profile
Teufelgeist
Peräkorven eräneekeri
Peräkorven eräneekeri

PostSubject: Re: Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.   Thu Aug 25, 2011 1:39 am

Alatzy wrote:

Ei millää pahalla mut noissa taas ei ole hevon vittuakaan järkeä, noi on just niitä mitä kaikki käyttää ihan mielivaltaisesti ja sit ollaan vaihteeks sillee "mikä sivuovi?"
Back to top Go down
View user profile
Demon
Nakkipakkaamon Yövartija
Nakkipakkaamon Yövartija

PostSubject: Re: Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.   Thu Aug 25, 2011 3:02 am

Teufelgeist wrote:
Alatzy wrote:

Ei millää pahalla mut noissa taas ei ole hevon vittuakaan järkeä, noi on just niitä mitä kaikki käyttää ihan mielivaltaisesti ja sit ollaan vaihteeks sillee "mikä sivuovi?"

Huomattiin edellisessä matsissa. Eii toimi......

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.   

Back to top Go down

Taktiitat, karttakuvat ja pölinä treenaamiseen liittyen.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1